Pheeewitt!! »

Thursday, October 16, 2008

cinta sang ratu yang tidak dijumpai~

oleh kerana laksamana sunan telah bertahta di hati ini, jadi apa saja untukmu sanggup hamba lakukan..(tgh berangan menjadi haryani!)...

maka mambang pon pegi la melawat beberapa kedai buku..dan keputusannyer...
MENGECEWAKAN! samada out of stock atau mmg takder jual....haila..ni memang nak suruh mambang pegi borders kat curve la nih..
'ko pegi la borders tu trus, tak yah pegi kedai kecik2 nih' angah, kakak mambang sedap jer memerintah..
'ko beli dulu, nnt angah bayar la' nasib la ada ayat penyedap ati!!hahahah
'jangan lupo beli brisingr!' pesan lagi...

jadi, mmg mambang tgh tgu masa jer ni nak pegi borders.. nak beli terus 2nd, and third book laksamana sunan trilogi and oso third book for eragon..title brisingr..buku ni pon beriye mambang tunggu nak beli, tapi tak sempat...
takper la..sempat lagi nak ngabihkan lagi 2 buku tepi katil yang terpaksa di suspend sbb kehadiran laksamana sunan..

4 comments:

marinahunny said...

salam cik mambang...nice blog..

huhuhu anyway saya dh ada ketiga3 koleksi cite si sunan nih..best gile wa ckp lu..rasa nk g je ke zaman sunan tu...kuikuikui..anyway..keep on searching smpai jmpa ye..buku ke tiga dh launc bulan 8 ari tu...

missgigikumancung said...

tengs..saya da jumpa da buku dua ngan tiga...baca non stop..heheh

paCat said...

Sunan? tsunami ade x weh?

Cakap Kosong said...

salam kenal........akak pun dah baca tiga2 buku tuh, memang rasa nak pegi jer zaamn sunan tuh, dengar kata, ziela jalil nak buat filem citer tuh, tgh cari hero lagi.