Pheeewitt!! »

Friday, November 28, 2008

hepi besday zara!!

zara anak buah mambang da setahun last 27 november.Gigi pon da ada dua batang! Al kisahnya ibu si fatin (kakak zara) n zara nak pegi bercuti ngan hubby dia kat terengganu.Maka seperti biasa..tercampak la bebudak tu di kampong..di bawah jagaan wan.

Alkisahnye maklong zara nak buat surprise (ke sbb batery dia kong)..membelikan kek utk zara bila balik kg..unfortunately..ibu dia plak da tergerak awal sebab dia da tak saba sangat nak pergi terengganu nak jumpa hubby dia. Hahahaha..

mambang yang sepatutnyer gerak balik kl (kitorang balik sbb attend majlis kebumi arwah paklong)..dengan rela hati menjadi fotographer di majlis arijadi zara yang impromptu saja diadakan...(bukannyer ada sape2 pon) kitorang jer..ehehhe

ni gamba di sekitar majlis..(majlis la sangat!!):-



keknyer...


(zara)




(potong kek, mak long assist)

effect lepas makan







ngan kak long - fatin:-


heheheh..doa wan kepada adik..:-

'Ya Allah, ko beri lah rahmat kepada Fatin Zahira, jadikan lah dia anak yang solehah,bijak pandai, mendengar kata(sambil jeling kak long)..dan cepat lah dia boleh berjalan'..

Aminnnn...

2 comments:

Success said...

Very nice blog.
Beautiful pictures.

Please visit:

http://youngeveryday.blogspot.com

Keep blogging.
Good job.

paCat said...

aten sgt comot..!!